PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Wichtige Statements vom Entwickler! Reddit AMA 07/12/15

FL4SHP0IN7
08-12-15, 14:17
Hallo
Da erst in meinem Thread, ein Mod diesen Link geteilt hat, will ich euch die wichtigsten Infos mitteilen von den Entwicklern (in englisch)!
Hier der Link zu der Diskussion mit den Entwicklern: https://www.reddit.com/r/Rainbow6/comments/3v6gw6/rainbow_six_siege_developer_ama_on_december_7th/
Und hier mal ein paar wichtige Statements:

• The next patch will be released in mid-December.
• No additional single player Situations are planned as of yet.
• We plan on having monthly patch notes.
• -It's not in our current plans to integrate the Tactical Board to the game itself.
• New game modes: this is a surprise :)
• Post-launch content beyond year one: It is our ambition to keep supporting the game Post-Launch for as long as possible.
• We cannot disclose too much about the current anti-cheat solution (Fairfight), but we can confirm that we are satisfied with it.
• Statistics and infographics: we are currently working on something along those lines. We will share more info on it when we're ready.
• Cheaters: Right now, you can report cheaters by submitting a Customer Support ticket. We are planning further improvements and will be sharing details through a communication.
- Clan tags? We are working on something similar :)
- I can confirm that the 11th map (University) does not count as one of the 4 Post Launch maps promised for 2016. We are currenty working on making that map available for all in PVP and PVE, on top of all other free maps that are planned for year one.
- Blood color is fixed in our upcoming title update, in mid-December.

• Live spectating: For public matchmaking, currently the answer is no. However, we are planning on bringing the Spectator Camera on all platforms, on dedicated servers within custom games, in early 2016.
• Server stability: We are constantly fixing game server crashes and have already released several seamless updates that have improved server stability. We will continue to do so as long as the game is live.
• We are glad to share with you that the character limit will now be set to 128 in the mid-December title update.
• About the lobby question, we have no plans of adding the chat to the squad lobby.
• About team uniforms, we do not have plans for this at the moment.
• However, we are looking at improving the current system to help distinguish friends from foes without disrupting the experience and immersion.
• Moreover, we will be addressing separately team killing and friendy fire issues based on data being currently collected. We will be communicating on our plans for this shortly.

Zum Thema: Nachtsichtgeräte oder zerstörbare Lampen:
Although we love the idea, it is very demanding for GPUs performance and has strong design implications. It is not in our plans at the moment to have Advanced functionalities for in-game lights.
Sehr lachhafte Begründung so etwas nicht rein zubauen! Bf4 besitzt Nachtmaps, mit Nachtvisieren und zerstörbaren Lampen und ihr wollt das nicht hinbekommen wegen GPU? Das Spiel braucht noch dazu um einiges weniger Grafik und Speicher als BF4!

Dieser Post, gibt auf jedenfall viele Antworten auf unsere wichtigen Fragen.
PS: wurde jetzt ja angepinnt :)
Zum Thema e-sport habe ich jetzt gar nicht gelesen, vielleicht habe ich es aber auch nur übersehen!

Wer Bock hat kann sich auch die ganzen Diskussion auf Reddit anschauen, ganz oben steht auch was zum Thema Tickrate und Servern...
Tickrate:
Tickrate is set at 64, but for some reason player movement is only refreshed 30 times a second, they are looking into this

Gruß

C12_Weiseradler
08-12-15, 14:39
ich hab mal mit Google Translator durchgelesen. Scheint interessante News zu geben. Ich bin mal nächste Woche gespannt wenn es rauskommt.

Ubi-Surulies
08-12-15, 14:39
Hallo Nitron8,

danke dir für diesen Thread, werde ich gleich mal oben als Sticky festhalten :)

Grüße,
Surulies

FL4SHP0IN7
08-12-15, 14:46
Hallo, gut dass du in angepinnt hast :)
Jetzt wurden zum Glück auch viele wichtige Fragen durch den Link beantwortet, was ich echt gut finde! Zwar halte ich manche Entscheidungen für zweifelhaft aber ich hoffe manches überdenken sie nochmal!
Gruß

mrshyguy96
08-12-15, 20:37
Wird denn was gegen die verschobenen hitdetectoren gemacht?! Oder was gegen den netcode???

FL4SHP0IN7
08-12-15, 20:52
In dem Link steht es doch ganz oben.

sNydeR.Rptr
09-12-15, 00:28
Naja, bis auf das mit den Servertickrates wird aber nicht genauer drauf eingegangen oder?!...

DuKs.Aim6ix
09-12-15, 14:59
Danke für den Link ;)