Ergebnis 1 bis 5 von 5

Thema: Rainbow 6 Patriots Wallpaper, Bilder und Videos. | Forums

Assassin?s Creed Unity Season Pass Trailer [DE]

THE CREW | Die vernetzte Welt von The Crew [DE]

Blue Byte Backstage: Die Siedler Online auf der Gamescom [DE]

Assassin?s Creed Unity Koop Gameplay Trailer [DE]

Forum Veteran Avatar von Logan_Bishop

Post Rainbow 6 Patriots Wallpaper, Bilder und Videos.

Hi, ich dachte ich mal gleich mal ein Thema auf wo wir Wallpaper und neuigkeiten wie Bilder oder Videos posten und sammeln können. Wär ganz praktisch wenn die Mods oder die User selbst alles was wir bereits im allgemeinen R6 Forum haben hier rüber schieben.
    Zitieren Zitieren

Kam, sah und tippte Avatar von tomcat62
    @ Logan-Bishop

Ist zwar kein Wallpaper und auch schon ein bißchen länger her, aber trotzdem interessant.

Ubisoft cuts top Rainbow 6 Patriots staff - Report

March 7, 2012 6:20PM PST
    By Eddie Makuch, News Editor Follow

[UPDATE] Ubisoft confirms David Sears no longer on development team for 2013 shooter, new creative director is Jean-Sebastien Decant.
    Ubisoft has removed four top developers from the Rainbow Six: Patriots team, according to sources speaking to the GameStop-owned Game Informer magazine.
    Rainbow 6 Patriots has lost some of its key staffers, according to sources.

The site's sources say restructuring at Ubisoft Montreal has gutted the development team on Rainbow 6 Patriots. According to the site, creative director David Sears, narrative director Richard Rouse III, lead designer Philippe Therien, and animation director Brent George have been removed from the project. In a statement provided to the site, Ubisoft confirmed Sears' departure and said the new creative director is Jean-Sebastien Decant.
    Rainbow 6 Patriots is currently scheduled to hit the Xbox 360, PlayStation 3, and PC in 2013. It is unclear if the rumored shakeup will have any effect on that release window. As of press time, Ubisoft had not responded to GameSpot's request for comment.
    [UPDATE] Ubisoft has confirmed to GameSpot that David Sears is no longer on the Rainbow Six: Patriots development team. Jean-Sebastien Decant is the new creative director. The publisher also provided the following statement regarding the game: "The development team is still hard at work to deliver the next installment of the revered Tom Clancy series, and more details on the game will be revealed at a later date."
    Developed by Ubisoft Montreal with assistance from Ubisoft Toronto and Red Storm, Rainbow 6 Patriots will follow the counterterrorism Team Rainbow squad as it tries to put down a group of American insurgents known as the True Patriots. As players look to suppress the True Patriots' budding revolution, they will be faced with "tough ethical decisions," according to Ubisoft.

keep on gaming
    Geändert von tomcat62 (14-04-12 um 21:33 Uhr)
    Zitieren Zitieren

Sie arbeiten noch dran!

keep on gaming
    Zitieren Zitieren

Forum Veteran Avatar von Logan_Bishop
    Ich kann mir denken warum das so lang dauert und warum sie Leute aus dem Team werfen. Es gibt erst einen Trailer und eine kleine Demo und trotzdem steht fest, wenn so das neue R6 aussieht wird es sogar noch schlechter als Lockdown. Kennt das noch wer? Der Teil vor Vegas. Vegas 1 und 2 waren ja gute Spiele, nicht mehr wirklich Rainbow Six aber als Spiel gut. Lockdown war allerdings einfach nur Mist. Und Patriots mit seinem "wir spielen Zivilisten und werfen sie auch noch mit ner Bombe um den Hals von einer Brücke Story" ist echt einfach nur fürn Arsch. Sorry ich kann es nicht anders sagen. Bei Vegas war ich noch dabei aber bei dem Mist ist selbst für mich Schluss. Was hat Patriots noch mit Rainbow Six zu tun?
    Zitieren Zitieren

@ Logan_Bishop

Moin Logan, vielleicht solltest du dich einfach von deinen Erwartungen ( Rainbow Six ) lösen und
    es einfach als Spiel werten.
    Klar dann hätten sie es auch anders nennen können, aber hey, ist halt Tom Clancy.
    Lassen wir uns überraschen, ich werds mir aber auch nicht vorbestellen und erst mal abwarten.

keep on gaming
    Zitieren Zitieren